amandy.blogg

nu har jag skaffat blogg jag med. det var på tiden :)) men kan inte riktigt med det här än så´det får se ut såhär ett tag.

aja, denna helg har jag varit med sofia abobo bara. i fredags tog vi bussen in till stan för vi hade ingenting att göra, så träffade vi pontus på bussen och han skulle på fest så vi fråga om vi fick följa, aaa så kom vi dit och det vart jätte mycket folk , kul somfan faktiskt :D men sen kom polisen, och precis då ringde kim och fråga om vi ville komma till macke. a så vi åkte dit för dom skulle bju oss på öl =D så satt vi där och drack lite, vid 4-5 drog vi därifrån och åkte till stan för jag skulle köpa pepsi såklart. sen åkte vi hem till sofia och sov. tro vi somna på 3 sek.
- i lördags var vi bara hemma hos sofia. vi lagade mat och så. sen kom anton och gjorde oss lite sälskap. sooooft. spratt nån bärs och så. sen kom robin och simon ett tag. men sen drog dom. för vi skulle igentligen in till stan men vi fixade aldrig nån skjuts. så efter ett tag kom salt och jocke och gjorde oss lite sälskap, efter att dom drog så kollade jag och fia på lite film, sen sov vi :D mys.

NU SKA JAG KOLLA PÅ ANDRA AVENYN <3<3

abobo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0