härnösand=bakis

ligger hemma hos tezzan nu i h-sand, har nyss vaknat. uh bakis är jag också. kung kväll igår iallafall!  började med att jag tog bussen till h-sand. mötte Tezzan och gick hem till henne, vi fixade på här hemma hos hennes mamma, åt och grejja. Sen fick vi skjuts till hennes pappa till ett sött litet hur ute i skogen =Dså kom tezzans vänner dit, hade svin skojj, roligt att träffa nytt folk! drack och hade oss. Sen kom även mina vänner dit. Salt,Kim,Joel,Munter och Adde. då vart det lite mer röjj där :D vi tog taxin in till stan vid halv 12 och drog på fest där. skojj skojj, träffade tilda också :D hon bara flög på mig även fast det var första gången jag såg na, hon hoppa på mig och skrek DET ÄR DU AMANDA !! JAG HAR VARE INNE PÅ DIN BDB FLERA GÅNGER!! JAG VET VEM DU ÄR! DU ÄR JU KIMS EX !! så är hon tydligen kusin till nån :d haha sötnos! och så träffade jag elapela och hella ! hade svin kul iallafall! sen gick vi och åt big boy <3<3 mm älska , fan nästan bättre än max :'(.. sen lallade jag och tezzan på litt, och sen drog vi hem och sov.

h-sand in my ( L ) hohoohohohohoho
 
tack för en kung helg tezzi <3


Kommentarer
Postat av: www.amsvelander.blogg.se

oj dååå :) fylleslag. jätte kul o träffa dej sötan..iaf va ja minns. hihi. =D du får komma till härnta nåt mer INNAN fredag tkr jag.//tilda

2008-12-16 @ 19:07:57
URL: http://amsvelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0