fredag

Nu sitter jag på mediakunskapen och lallar lite. kom nyss till skolan. Macke kom och hämtade mig och Linnéa imorse =D så jävla sann som skulle köra oss till skolan, så när vi åkte förbi kyrkan imorse kom vi ju på att 9orna hade lucia där, så vi svängde in där och gick in och satt oss.. hoho satt där i kyrkan och kollade på lucian, ganska mysigt faktiskt :) sen åkte vi en liten sväng med macke, efter det åkte vi till skolan, och precis när vi kom dit så kommer tezzan och säger att vi inte behöver gå på mediakunskapen om vi inte vill. ALLTSÅ hade vi slutat.. aja jag och Linnéa bestämmde oss iallfall för att gå på mediakunskapen ändå, det är lika bra eftersom varken jag eller hon är klar med våran uppgift.

ikväll vet jag itne vad jag ska hitta på. Ska hitta på något med Sofia iallafall, och tezzan kanske kommer från härnösand och myser med mig ikväll, hiih =D sitter och kollar på lite bilder, så hittade jag en bild på mitt gammla hår, uihuu vad jag saknar det!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0