helg

ja och jag har ju världens roligaste blogg...
orkar inte skriva så mycket. har inte tid med sånt :) slöseri med tid tycker jag, men eftersom mina kära läsare måste få veta lite om vad jag hålle på med om dagarna måste jag väl skriva lite då.
I fredags .. hm.. vad gjorde jag då.. heh.. jag kommer fan inte ihåg. eller jo jag åkte i backen :D heheh kul! gick väl ganska bra. förutom att sofia hade damp, menmen. Salt kom och hämta oss i backen iallafall , så åkte ja hem och bytte om och så, sen åkte vi till söråker en sväng och köpte snus och så :)
I Lördags så kom tezzan till timrå hooh, så drog vi till Sofia och drack med alla tjejor. mycket trevligt. Sen drog vi till  Ljustadalen på fest, det va inte sånt drag men helt ok! sen va Wikke så jävla sann och körde oss på max <3<3<3<3 Fy fan va gott det var!!! hade inte ätit något på hela dagen så jag åt som aldirg förr. haha och full på de där gjorde det ännu godare! sen åkte jag och tezz hem till fia och hade litt party där, dunka musik och dansa hela natten, hiihi. somnade vid 6 och skulle upp 9 och spela match :) bra Amanda !! Vi förlorade matchen med 4-2 hooh jätte bra!... Efter den körade jag och Sebbe tezzi till bussen. Sen åkte jag hem och stressa sönder för vi skulle åka och äta julbord på holmöbrygga. mys, det va gaska gott :) efter det åkte jag och tränade, fick massa priser och sånt av vår tränare för vi har spelat en cup varje träning så skulle  vi få priser för de då:D hehe.. och efter de åkte jag och fick lite julklappar <33 hehe ganska rik nu ja. !

aja orkar inte skriva nå mera nu.

åker till stockholm imorron iallafall och firar litt jul!

svin länge sen jag va där. ska träffa mina kära vänner ååå va kul jag ska hare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0