måndag

ja såklart så försover jag mig igen. men emma kom in och väckte mig vid 10 över 7 så då vare bara att skynda, men jag missade tjugo i bussen så jag fick ta tio över istället. Snöade gjorde det också, hua. kallt med. ah hoppade på bussen till stan iallafall, framför mig satt världens psykotant iallafall, höll på att ha massa ljud för sig och grejjer. haha satt där och skratta för mig själv ja. missade matten. inte så bra.. har inte vare där på flera veckor känns det som. satt här i fiket på skolan och tankade lite filmer :D hoho. nu slutade therese iallafall, och linnea&julia är inte på skolan idag, svikareeeeeeee.. aja nu ska vi på mentorsamling.

nu ska jag snart på träning. ska inte träna än eftersom jag fortfarande har ont i ryggen, men ska iallafall dit och prata med bosse&tomas. ska till sjukgymnasten på torsdag och kolla upp de hära. sen kan jag börja träna igen :))
efter skolan idag mötte jag sofia på navet, vi åkte hem till henne och kollade på film och åt och mös på ba. mycketrevligt, hihi.
JUST JA, på fredag är det lucia vaka på bion. vilka ska dit??????????? hörde att det va ganska tråkigt där, har aldirg vare där förut, men tänkte dra dit på fredag om det finns platser kvar. såååå. aja, måste åka nu :)) heys

Kommentarer
Postat av: erik

BLOGGAREN!! =D blondinbella 2? :)

2008-12-08 @ 13:01:36
URL: http://eriksnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0