onsdag

http://www.youtube.com/watch?v=IxqHCbd3QqE
block 44 - andas       - sjukt bra låt

hej. idag var niklas dum med mig.. han slog mig på näsan.

.. och jag ska tacka tezzan som hjälpt mig att fixa min fina blogg (K) och helene lite. tihi
- Har nyss kommit hem från skolan. har haft mediaproduktion i 3 timmar.
fick igenligen gå hem vid 12, men jag stannade kvar för det är ju roligare att sitta där än hemma.
imorse var jag hos sjukgymnasten för att kolla min rygg, jag är lite sne.. hoho
men ska iallafall få ett träningsschema så jag kan börja träna igen =D
- Sitter hemma och väntar på att sofia ska komma iallafall, vi ska spela lite GH tro ja :)
sen får vi väl se vad vi hittar på.
va på stan idag iallafall och hittade en skitfin svart nyårsklänning.. vill ha,
men jag har redan köpt en svinsnygg som jag ska ha :D
 
 MIN NYÅRSKLÄNNING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0