onsdah hih

hejhejhej
igår hade jag väldigt jobbig träning iallafall. hade fys. sprang och hade oss! hua, men som tur va slapp jag göra armhävningar och så för jag får inte göra det för mig rygg hihi :)
aja, idag hade jag igentligen sovmorron, men igentligen hade jag inte de? för först sa dom att vi skulle ha de, men så fick vi ett mejl igår kväll där det stog att vi inte hade sovmorron?! okej.. aa men jag såg inte det mejlet...hiih :)så a..
så när jag kom till skolan hade vi matte , haha vi tjatade till oss att vi inte behövde jobba den lektionen eftersom det var den sista innan jul, så vi körde hänga gubbe istället :):) hehe kul,
Så sen när vi skulle äta fick vi inte gå in på IN för tydligen hade branalarmet gått där så dom höll på att utrymma hela huset. så vi fick stå ute ett tag, sen fick vi gå in och äta vår goda mat på åhlen´s <3<3<3... jämt så äckligt. även fast vi har 5 rätter att välja mellan??  sedan hade ja mediproduktion, kulkul. fixade med min och tezzans bildspel. Spelade in ljud och sånt i studion, hihi lite roligt, man låter som en jävla kråka när man pratar haha. Sen skulle såklart min datajävel haka upp sig!!! så i typ en halvtimme trodde vi att hela bildfilmen va borta, men erika sa åt mig att trycka på alla knappar på hela datorn så skulle allt årdna sig haha, a så gjorde jag det och då funkade det igen haha? aja nu ska jag snart till backen tro ja, om salt hittar nån jacka att ha i backen. ska åka på fredag också med sofia =D det ska bli kul. ha inte åkt nåt iår. men nu jävlar hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0