söndag

Nu är jag hemma igen :) skönt! har saknat söder min säng. det var inte så skönt att sova på den där lille madrassen jag sovit på i flera dagar nu. Resan hem gick väldigt fort. kanske för att Sebbe körde hela vägen och inte mamma.. vem vet. haha också sov jag nästan hela vägen, kollade på film därimellan. När jag kom hem åkte jag på ica maxi. haha hur kan man sakna ett ställe så mycket? hoho. sen åkte jag hem och blonderade sönder håret ännu en gång! ska snart sätta in löshåret jag köpt så då va jag tvungen att färga bort min lilla utväxt! nu kommer jag ha blont OCH brunt hår :) brunt underhår lixom. Vill göra nånting annat, har fan vare blond i 5 års tid tro ja. och så får jag LÅNGT hår igen :)) har inte så mycket mer att skriva, kan ju säga att jag ska åka i backen imorron iallafall!

 
såhär har jag sovit i ca en vecka :) sköööönt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0