söndag

hade en väldigt mysig söndag. mös på med tezzan på morgonen, åt go frukost och grejjs. Sen va Salt så jävla sann och sa att han kunde komma och hämta mig i härnösand. hihi så jag och tezzan gjorde oss årdning och packa och så :) sen kom salt och kimpan och hämtade oss för vi skulle köra tezz till hennes pappa ute i skogen, när vi kom dit gick vi in dit och städade lite, sen va vi där ett jävla bra tag, lyssnade på musik och prata och så :) åkte även till ica , för jag skulle köpa pepsi och salt fick köpa snus till mig. tur att jag har så sanna vänner :') sen åkte jag salt och kim hem , vi skulle igentligen åka skridskor men det fanns ingen ork, tro alla sov på vägen hem, utom salt men det va nära tro ja =D dom körde hem mig och direkt när jag kom in kröp jag ner i sängen och kollade på film! mys.

KANON HELG! finns inget mer att säga :)


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0