sthlm

Stter hemma hos morfare i danderyd nu, har nyss ätit med allihopa :) idag har jag varit med Jasmin och cissi. Roligt att träffa Cicci igen, sjukt länge sen! Vi var på stan och kollade i massa affärer. lika jobbigt som igår, proppat med folk! kunde knappt röra mig. höll på att dö.. och det brinner i en när man inte kommer fram för alla ska stanna mitt i allt och kolla och hålla på. haha, sen tog vi tunnelbanan till söder och fikade på fotöljen! sjukt länge sen jag var där med. så mysigt så. Fick iallafall en halsbuk köpt och en ring. så en tröjja hittade ja. Men jag hittar ingeting på rean?? bli så less. när det finns hur billiga kläder som helst nu så hittar man bara nå fint på ikkerean. aja. har lite pengar kvar av allt jag fick i julklapp men det ska jag spara tills jag kommer hem, hittar säkert nå fint hemma å :) nu ska jag fixa mig lite sen ska jag ta mig in till stan iegn och träffa lite folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0