stockholm

nu sitter jag hemma hos morfar med jasse :) har ätit mat här, tacos.. m skönt att slippa julmaten. Har varit på stan hela dagen och fått massa köpt. Har köpt löshår , både brunt och blont :) väldigt fint faktiskt. så ha jag köpt kläder, smink och en väska. Så proppat med folk var det, man hann inte kolla på mycket innan man höll på att dö inne i affären och var tvungen att gå in på en annan, haha. menmen. fick det mesta jag behövde köpt iallafall. Igår var jag hemma hos mormor och firade lite jul, fick lite mer julklappar :))) sen gick jag till medis och träffade jasse och nikki vi lallade runt lite och såg på film och så :) spratt nån bärs och så =D sen sov jag kvar där så jag skulle vara inne i stan så jag inte var tvungen att ta mig från danderyd in till stan. mycket lättare så :) hihi. aja nu ska vi hitta på nånting skojj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0