stress

Jag blir så less.. Idag skulle jag på stan och köpa hårlim till mitt löshår för klipps suger ju. Hade tänkt köpa det innan nyår men nä.. Då ligger jag och sover till klockan halv 4, och idag orkade jag verkligen inte stressa för jag har gjort det så mycket nu. Igår var jag på ikea, fick 2 tröjjor köpt och massa gotti dricka till nyår hoho! känns bra att det är fixat iallafall. Sen på kvällen drog jag sofia macke och salt till backen och åktelitt =D väldigt roligt faktiskt, vi va så duktiga lixom, ägde ut alla i backen haha.. Imorgon blir det stress stress stress.. nyårsafton, haha vilken jävla dag. Brukar för det mesta bli den roligaste dagen på året men jag vet inte det här året asså.. Vet knappt vart vi ska, men sådär har vi alltid varit. Bestämer i sista minuten vart vi ska och så blir det för det mesta väldigt lyckat =D aja har iallafall massa att dricka och världens finaste nyårsklänning! en bra början :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0