tisdag

Ligger i sängen nu och har nyss vaknat. Kom verkligen inte upp imorse, va så jävla trött och ha svin ont i benet. Gjorde illa mig igår på fotbollsträningen :( skulle skjuta bara så tro jag hela jävla benet drogs ur led! det har väl säkert nåt med ryggen att göra, är så sne hoho. Måste bara berätta att igår när våran träning typ var slut så skulle söråkers B-lag träna HAHAHHAHAHAHAHHA gissa vem som börjat spela där råå??? SALT hohoho höll på att skratta ihjäl mig. men han var så duktig  så :):)   aja. nu ska jag tanka lite filmer så jag har nåt att göra idag. Ska baka lussekatter med min syster också =) så jävla gott ! hihi.







VART SKA ALLA PÅ NYÅR? :O


Kommentarer
Postat av: erik

jag är ditt största fan :D

2008-12-17 @ 11:41:53
URL: http://eriksnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0