tisdag

måste bara säga att jag vet inte riktigt hur man fixar och sånt här än, men ska väl lära mig de också tids nog såå.



idag försov jag mig inte för första gången på flera år känns det som. kämpa på här imorse som en tok. så kom jag lite försent till matten ändå, så kommer jag in där och det sitter typ 3 personer där och då säger min matte lärare att jag har mitt omprov IDAG. jahaja, jag sa att jag inte kunde göra det för jag skulle ändå misslyckas igen.Då var hon lite snäll och sa att jag fick göra omprovet i maj 2009! ja det blir nog bra hahah kommer ju komma ihåg mycket. aja sen hade vi mediakunskap, satt och fixade med min tidning.. eller ingen tidning utan bara första sidan på en tidning. ska göra en framsida om resetips hihii, Efter den lektionen slutade vi. och jag väntade på att tezzan skulle komma med bussen från härnösand för hon skulle äta med mig GULLEPLUTTTTTTT. åt litt potatisbullar, hihi. sen åkte jag hem för jag skulle åka i backen idag :D:D så tog jag fram mina grejjer och min snowboard och så, men dååååååå säger min syster (K) att backen är stängd. aja, så jag tog bussen ner till Sofia istället och kollade på film (ronja rövardotter) (Y) sen åkte jag hem för jag skulle träffa Linnea en sväng, tvungen att prata lite med henne, va så länge sen <3 hoho. nu ska jag fika lite sen ska jag krypa ner under mitt sköna täcke! å



LINNÈA DU ÄR SÅ SÖT NÄR DU SOVER..

heh... brukar skratta. . . . . .. .. . lol


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha jaaag är så sööt när jag sover;)

2008-12-10 @ 20:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0