3 april

Idag är det 3 år sedan min älskade pappa dog. 3 år sedan jag vaknade mitt i natten av att telefon ringde. När jag hörde mamma börja gråta och sa : förgått? Det tillfället var det värsta. Då jag verkligen inte viste vad jag skulle göra eller ta i vägen. Tiden bara rinner iväg. Jag saknar dig fortfarande lika mycket och det kommer jag alltid göra, det är klart att man alltid saknar sin bästa vän. För det var han. Min bästa vän och min bästa pappa. Jag fick bara lära känna han i 13 år.  Mina bästa år. Sen gick väl det mesta åt helvete. I alla fall något år. Men jag har lärt mig leva med det nu. Jag ska alltid vara stark för din skull!


1959-2006

Cancern tog död på dig.

 
du är min ängel


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud;/ Fan va hemskt det där är asså..

2009-04-03 @ 00:32:29
URL: http://lioneaj.blogg.se/
Postat av: johanna

2009-04-03 @ 08:49:28
Postat av: Johanna

jag tänker extra mycket på dig idag, älskling!

ring mig så fort du ser detta.

jag älskar dig världens bästa vän, alltid du och jag

2009-04-03 @ 08:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0