besöksrekord

igår hade jag besöksrekord faktiskt! lite roligt sådär. :))
Idag försova jag mig ( som vanligt ) och det gick faktiskt en plusbuss från oss. Men den gick runt laggarberg,in i timrådalen runt örnen och bort till nyvivsta och sedan in i timrå, så det vart en lång bussresa. Måste sluta försova mig hela tiden, men jag sover så dåligt och har nästan ingen tid över till att sova heller. Ska bli så skönt med lov!! ska nog sova hela lovet, det vorde väligt skönt.
Det var en fågel som viskade i mitt öra att det kanske blir fest i härna ikväll, eller hur var det tezN? hoho
Hon är förövrigt en väldigt trött människa hon också, för hon ligger nämligen och halvsover i soffan mitt imot mig. Godnatt!
Nä nu måste vi röra på våra feta arslen och gå och äta lunch.


poss på er


Kommentarer
Postat av: fiali

hur många var de då? på ditt besöktsrekord?

2009-04-08 @ 10:51:10
URL: http://fialii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0