blod i duschen

Ikväll har jag tränat, det var en riktigt rolig träning ikväll. Lite jobbigt med alla armhävningar men annar så =)
Nu har jag nyss tagit en lång dusch, väldigt lång.. När jag står där och sköljer håret ser jag hur jag blir alldeles blodig och det rinner blod ner på golvet. Ja då hade jag såklart börjat blött näsblod. Och när jag blöder näsblod handlar det inte om 5-10 minuter utan 20-30 minuter! där stog jag och lät flera liter rinna ut ur näsan, mysigt!
jaja nog om det.

jag blir så arjjj på mig själv också. Jag måste börja kämpa! måste börja sluta äta så jävla mycket socker!
vafan skulle jag va sån jävla fjortis i 6an 7an så jag skulle börja röka och sedan bli beroende, och sen när jag nu har slutat så ersätter jag ciggaretjävlarna med socker, annars börjar jag bara grina.
men jag är ändå så stolt över mig själv att jag lyckades sluta :)))



äckliga äckliga jaag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0