det här är mitt liv jag lever min dröm

vad gör jag uppe denna tid? Är igentligen svin trött men jag känner inte för att sova. Har sovit hela dagen och därför haft tråkigt, och nu när jag äntligen inte hostar sönder eller snorar så mycket så vill jag inte sova. Har knarkat massa mediciner nu ( stått och halsat ur massa olika hostmediciner vi hade hemma, massa alvedon och ipren, och sprayat 7 liter nässpray i näsan) Va tvungen att göra det innan jag gick och la mig igen, annars kommer jag aldirg somna för all hosta och shiit. Har iaf suttit och läst igenom hela min blogg.. haha kul liv. Nä men det var ganska roligt faktiskt! Har haft roligt i mina dar! och roligare kommer det bli för snart är det sommarlov. Längtar som en tok!
Nä nu ska jag nog slå på en film och sova.. blir ingen skola imorron. skönt


<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0