en liten sjukling

buhuu jag är så sjuk.. hehe tycker jag iaf. bara hostar och hostar, snorar och snorar.
har iallafall nyss vaknat efter en skön sömn. Är lite hungrig men kan inte äta... snart är det andra avenyn. gu vad jag har längtat! Fast jag tycke ändå det har blivit mycket sämra än va det var förut och allt ha blive så konstigt tycker jag. Men ha man följt en serie såpass länge kan man ju inte bara sluta se?
Imorgon får vi se om det blir någon skola för mig. Ska i vilket fall in till stan med mamma och köpa nya skor och en skit fin klänning jag har hittat som jag nog ska ha på skolavslutningen.. vet inte om vi har någon spec skolavslutning?? men man får ju alltid hoppas. annars är den fin till sommaren iaf.


Har hittat en på MQ också, så det blir nog båda två. Men hittade ingen bild på den..:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0