Har inte tid

Denna dag har jag haft fullt upp och den är inte slut än.
-sovmorgon
-satt på stan i fin vädret
-åkte på ikea
-handlade en skit fin klänning
-åkte tillbaka till skolan
-gjorde ett litet matte prov
- sprang till bussen
-kom till timrå, märkte att jag tappat bort väskan
- den innehöll dator,systemkamera,digitalkamera,mitt smink, min plånbok och lite mer.
- hade panik
- umgicks med lite folk i timrå i finvädret medans vi väntade på skjuts till stan igen
- sprang runt på skolan och leta väskan
- hittade väskan
- gick upp till sofia
- åkte till timrå
- min sko gick sönder
- missade bussen
- sprang upp till farmor
- ringde mamma
- nu är jag hemma
- ska snart på möte i bergeforsen

fick sommarjobb igår på hagalid (y)
hay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0