hemmakväll

idag hade vi en jobbig träning tyckte jag, men den var riktigt kul faktiskt :)
Nu är det mycket på schemat.
-Vi börjar att träna utomhus nu och det betyder att vi har träningar nästan varje dag.
-och vi har massa träningsmatcher nu innan serien börjar, och den drar igång om ca en månad.
-Nästa helg ska vi på träningsläger, och det ska bli roligt!
- i slutet av månaden ska vi till bergeforsens ip och börja göra i årding vårat omklädningsrum där och prata om hur säsongen blir. Vet inte om vi ska börja träna där efter det.
och sen har jag skolan på det där. (Y)

ikväll vart jag bara hemma iallafall. Skönt tycker jag, inte behöva stressa iväg någonstans.
så skönt med lov. men jag måste faktiskt plugga också på lovet.. det längtar jag inte efter.
menmen.. lovet är långt så jag hinner nog ska du se. någon dag kan jag nog offra.
nä nu ska jag slå på en film, tänkte se valkyrie. Har aldirg sätt den även fast jag haft den på datorn hur länge som helst.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0