idag är det idag

ja, det verkade ju logiskt!
idag har det varit en jobbig dag tycker jag, inte för att vi hade så många lektioner. endast en lektion. Men den var jobbig tycker jag. Vi gick från våran skola till skönsberg och fan va jobbigt det var, men tack Nicklas som bärde min väska! hoho, vi gick iallafall dit för att köra judo. Lite roligt faktiskt ett få spöa Linnéa lite. (annars brukar det vara hon som alltid slår mig) hehe... okej, jag förlorade alla matcher men vadå??? jag är faktiskt starkare i bena än mina små armar..
Men efter ett tag gav vi upp och satt mest på sidan. Det va litt roligt faktiskt men en jävligt jobbig gympa lektion.
Nu har jag bara legat i sängen och degat och väntar på att min träning ska börja!
haha kom nyss på vad mitt första namn på Lunarstorm var : fotbollsTamanda hahah söt liten 10 åring.


FOTBOLLSTAMANDA kanske??!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0