inte bra start på dagen nej

Nu är jag less... som aldrig förr
Imorse tog jag den vanliga bussen som går från timrå 5 över 8. Den är alltid i stan 20 över.
Men idag så va bussen så jävla seg, den gick klockan 10 över och vi körde efter en lastbil hela vägen och där det var röd lyse lyste det såklart rött överallt. Men var iaf vid navet klockan 3 minuter i halv. Och klockan halv 9 började nationella och var man inte där innan så fick man inte komma in. Jag sprang hela vägen från navet tro ja, och väl framme vid dörren så kom jag inte in!! ååååh. min klocka var iaf prick halv men jag fick ändå inte komma in och göra nationella.. Så nu sitter jag här men två stycken ogjorda nationellaprov i engelska och är jävligt less. Dessutom har jag inte lämnat in nån annan uppgift i engelskan heller så hur ska det gå... jag hatar engelskaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0