inte lika arjj..

Nu är jag inte lika irriterad längre. Har vare svin less hela dagen men. Är fortfarande less att jag inte hittade någon kalender idag på stan. Jag behöver vekligen en kalenderbok som jag kan börja hålla koll på lite saker och sedan kunna anteckna där och inte på datorn. Så lätt att det försvinner då!
Imorse vart jag iallafall grundlurad! fan fan fan jag som hade suttit hela kvällen igår och bestämmt mig för att inte bli lurad! bara jag skulle lura folk! jaja såhär var det. Jag var inte på första lektionen imorse och då ringde Linnéa mig när jag nyss klivit upp och sa:
ja det var ju jävligt synd för dig att du inte va här på lektionen för nu har vi lottat om vilka två som ska få åka till Lettland och det blev du och Elina, men eftersom du inte va på lektionen så drog dom en ny.
hahahahahahaha då bröt helvete lös för mig iallafall, jag sa att jag skulle stämma skolan och byta skola och jag vet inte allt! ringde mamma och va helt galen. det roligia va att hon lät så jävla serigös också. men en timme senare fick jag ett sms: april april din dumma sill vi kan lura dig vart vi vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0