jag som skulle kämpa..

jag som verkligen skulle börja kämpa och äta massa nyttigt. Jag klarade mig fram tills jag kom hem igår, sen fick jag panik. Ringde mamma och sa att hon skulle köpa en pepsi. Sen gick jag och erica till konsum och köpte massa gotta.. haha jag kommer aldrig klara det här. Börjar nog nästa vecka istället.
Jag och Erica låg iallafall och kollade på ''de okända'' igår. och fyfan va hemskt det är. Det är sånt där som gör att man inte kan sova om nätterna.

J A G  H A T A R  V Ä D R E T  I  V Ä S T E R N O R R L A N D

lite sol nu tack.

---------------------------------------------------


här är vårat sjukhusbsök hos Tessan i fredags. Lillgumman fick åka ambulans för första gången.
Stackarn, hon hade så ont i magen. dum magge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0