less

Gud va arjjj ja bli raa.....
så tog jag upp mina nya vita skor så ser jag att det är storlek 37 och inte 38??...
hade alltså fått fel skor. Kunde iförsej ha dom men dom satt lixom precis, och därför är det bättre att byta.
så jag åkte på ikea då, men då fanns det såklart inte 38... men jag fick välja ut ett par nya men jag hittade verkligen inga.
Så jag tog ett par likadana fast med ett rosa nike märke. JAG SOM VILLE HA HELVITA..
Jaja ska kolla i stan imorgon och se om dom har helvita där, isåfall byter jag tillbaka där =D
Nu har jag nyss duschat och fixat lite tills imorgon. FÖR IMORGON SKA JAG PÅ SKOLAN ! hihihiihih
fatta inte att jag kan vara lycklig för det.. men det blir så när man bara har suttit hemma en hel vecka.
har nationella imorron....blä. i engelska. blä
ända negativa som händer imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0