måndag - ny vecka

Ny vecka nya möjligheter.
hoho

Igåg kväll tänkte jag att jag skulle gå upp extra tidigt så jag verkligen inte skulle behöva stressa eller komma försent. Så jag klev upp vid halv 8 imorse även fast vi hade sovmorgon till 10. Jag faxade och donade där hemma och gjorde allt skit segt. Så blev jag klar, så stog jag bara där? jahaa när ska jag åka då.. jätte tråkigt var det, hade ingenting att göra i ca en halvtimme.
Jaja kom till skolan iaf, tråka på här somvanligt. Sitter just nu på mediakunskapen men vi har ingen lärare så jag vet inte vad vi gör här.. vad gör vi här Linnéa? ska vi dra ner till fiket kanske och köpa en pepsi??? kostar just nu 6:- :))))
Nu har jag inte tid hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0