men bra

mycket pluggande det vart. Fattade ingenting av det jag skulle göra så jag kollade på andra avenyn istället.
Jag bliiiii så arjj..... jag hatar skolan, just nu funderar jag på att hoppa av för jag får ändå aldirg nånting gjort..
men jag måste ju ta studenten, det är ju det bästa i livet. ändast därför hoppar jag inte , he he..
Nä nu ska jag kolla på film och grina lite för jag har så mycket att göra.

liten lista på det jag har att göra under lovet
- ett tal
- träna till mediakunskapsprovet på måndag
- ett stort prov i mediakunskapen jag måste göra för att få godkänt ( skulle vara inne innan lovet ) ajrå
- datakunskapsprov ( skulle vara inlämnat för länge sen, men jag skyllde på att min mail va cp )
- göra klart våran film
- fotouppgift
- nåt gympa papper..
ja men lycka till säger jag bara.. har några dagar på mig

  

ä c k e l  s k o l a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0