nu är det fest

Har inte suttit vid datorn på hela dagen idag, bara lite. Därför har jag inte hunnit kollat på några bloggar eller hunnit skrive något själv.. cry. Och trött är jag! har tränat på somfan nu , måste göra mina övningar varje kväll för att bli bra i knät :)) kommer dö på vägen..
Ikväll har vi haft möte med bollfjollen. Vi gjorde fint i vårat omklädningsrum och fikade. Mycket mysigt! hoho en i laget har världens sötaste unge som hon brukar ha med sig och hon är så söt! idag va hon på världens bushumör och man kunde inte låta bli att inte skratta åt henne för hon va så gullig. Ska nog skaffa mig en sån där jag å! he he he

jajajajajajajajjajjaj skit sammma
imorron är det fest!!!!!!!!!!!!
å gu va jag ska ha roligt

fest som aldrig förr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0