onsdag natt

Vilken sjuk kväll det vart. Började med att vi fick sitta i en trappuppgång i nån timme för han vi skulle till kom aldrig. Jag och Ante kom iallafall fram till att vi bodde på samma ställe i Thailand när vi var där, inte samma hotell men mittimot varandra. hoh lite kul.
När han väl kom så va vi där och drack ett bra tag, körde lite drick lekar och pratade. mysit! Vid tolv tiden fick vi skjuts ut till söråker och där va vi hela natten, eller macke fick komma och hämta oss halv 6 imorse (y) väl i Timrå gick jag,sofia och jennifer upp till sofia och sov där. Men så trött var vi inte, låg och pratade på ett bra tag innan vi somnade.
UH imorse mådde man inte så bra, tror vi åt som aldrig förr iaf. Och ont i halsen hade jag.
Nu har jag bara legat och degat på här hemma och nu ska jag åka på träning. Får se hur det går med mitt knä!
har massa bilder från igår men dom lägger jag ut senare. Måste kila nu


Här är iallafall sofias tatuering hon gjorde igår. FIJN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0