ont

Idag har jag varit uppe i härnösand och spelat match. Det var jobbigt för jag är lite sjuk, ont i halsen och sådär.
Vi vann iallafall med 6-3 tror jag. . Jag gjorde 3 mål :D wihoo. Vi mötte bondsjöhöjden och fyfan va fult dom spelade, fick damp ja. Tog fram mina trix och gav tillbaka. ( he he ) INTE SLÅSS PÅ PLAN AMANDA! där finns det dommare.
jaja nu är jag väldigt trött iallafall och funderar på att sova lite. Vart ju väldigt tidigt imorse.
Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, men det återstår att se. Om jag orkar göra någonting överhuvudtaget.
Just jag, en tjej fet tacklade mig så jag gjorde jätte illa knät..:( kan knappt gå, gör jätte ont ...cryyy synd om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0