sjukling

Idag är jag sjuk. Ingen skola! det var skönt iaf.. men nu lär jag ju ligga flera år efter i allting. inte baroo aså!
Va på vårdcentralen imorse och kollade mitt knä. BLIR SÅ ARJ! dom gör ju fan inte nånting. Bara kollar på knät och säger att det är något med ledbandet. Jaha kul. är det ledbandet får jag inte spela fotboll, och när jag fråga de sa han att jag kunde jogga.. hehehe aa jag spelar ju fotboll för jag tycker det är kul att jogga... vilken idiot. Ska iallafall få gå till sjukgymnasten eller till en apropat, hjälper inte det blir det opperation.
Nä nu ska jag städa så det blir lite fint i mitt rum så jag sedan kan plugga och färga håret.
(mycket mysigare att plugga i nystädat rum) ? hoho


bilder från lägret!


glad bosse  innan match  -  sur bosse efter match..................................................................
 tur att jag bara satt på bänken då.. domma knäo............................................
 Erika hanna och jag kämpa....................................................................
 här va jag iallafall med ett tag innan knät vart sepeee................................................

    
mysig lördag kväll i vår stuga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0