so f pain

Gårdagen var helt ok. Vart väl inte så mycket fest, men roligt att träffa massa folk :) Kom dock inte hem, men mamma var så snäll och betalade skjuts åt mig. haha stackarn fick kliva upp mitt i natten för att ge mig pengar.

Idag har jag spelat match, och det va inte roligt väder iallafall! först regna det, sen vart det typ som hagel och sen började det toksnöa. Vi mötte iallafall sunds pojklag. Vet inte varför men det är väl för att det är träningsmatcher, och möter man killar blir det mycket tuffare. Kul för mig som är så klen. Bubbas spelade iallafall i det där laget och det första han gjorde när jag fick bollen va att kapa sönder mig så jag flög och skrapade upp hela mig på gruset (vi spelade på grus för första gången iår)  och efter det hade jag så ont så det var svårt att spela. Va inte kul att duscha efter matchen kan jag lova! fan va det sved. Så synd om mig. aja vi förlorade iallafall, men det va lite kul att möta boys.

 
bjuder på en bild på ett av mina alla sår jag fick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0