söderhamn

idag har jag varit i Söderhamn hela dagen och kollat på våra fina sommarhus för första gången. 6 hus är det där sammanlagt men bara 3 hus går det att sova i. Igentligen är det min morfars ställe men vi har ett av husen. Det är så otroligt fint och där kommer jag tillbringa en stor tid av sommaren iallafall! Hör av er om ni vill följa :)) alltid trevligare med sällskap.
Har iallafall haft en mysig dag med la family och roligt att träffa morfar och Kerstin också eftersom dom bor i stockholm.
vi grillade en massa, gick på promenad och solade. Jag sov en hel del också eftersom jag kom hem klockan 3 inatt och vi gick upp klockan 7 för att åka. ( festade igår med massa roligt folk. Först hos fia, sen ljustadalen och sen vart det lögdö)

här kommer lite bilder som jag knäppte idag.


morfar och emma i båthuset

bastustugan + en sovstuga

båthus+bastustuga

vårat hus. Det är inte klart ännu, därför vi inte kunde sova kvar där

morfars och kerstins hus

framsidan på vårat hus



---
Har haft en svin bra helg iallafall. Har varit med min bästa vän johanna som är hemma och massa fest ha det varit.
imorgon ska jag upp tidigt igen för då ska jag till härnösand och spela match. Så nu måste jag sova.
mår dåligt att jag har så stökigt rum och måste plugga... men det tar jag nån annan dag
poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0