solig dag

tack gud?!? att vi har börjat fått lite sol de senaste dagarna.
Idag när vi vaknade fixade vi oss lite sen gick vi dirre till Ica och köpte mango, pachonsfrukt (stavning) hehe-.- och frukt youghurt. Sen gick vi till södermalm , till jennifer och gjorde smothies. HUR GOTT? ah sen gick satt vi oss ute i solen och satt där några timmar skulle jag tro. knäppte massa bilder, men dom har jennifer så dom lägger jag ut någon annan dag. aja blir iallafall så lycklig när det är så fint väder. Mindre lycklig blir jag när jag inte kan träna. Mitt jävla knä är du stört. Va iallafall bort på träningen förut för att prata lite med Bosse och sen fick tobbe ( vår sjukvårdare ) titta på mitt knä. Fick lite salvor som jag ska smöjra på sen får jag inte träna förens svulnaden gått ner.. Vi som ska på träningsläger i helgen??

Nog om det.
Nu ska jag plugga....kul...not.
Men jag måste..
och jag vill göra det nu så jag kan slippa tänka på det resten av lovet..
men jag kommer aldirg igång..
Jag som till och med hade gjort massa gotta som jag kunde äta samtidigt, MEN DET ÄR SLUT NU?!?! och jag ha inte ens börjat plugga jö...
nu ska jag plugga...
hehe det har jag tänkt gjort i flera timmar...
jag offrar en kväll..
NU , hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0