sommar sommar och sol

Åhhh vilken härlig dag det har varit. Der har det säkert varit hela veckan men jag har ju somsagt bara legat hemma! Trodde tillochmed att det var måndag idag. Vart så lycklig när tessan sa att det faktiskt var fredag. Har iallafall varit ute nästan hela dagen och bara softat. Satt på torget.. ja jag vet inte hur många timmar. Och efter skolan så åka jag till härnösand med tessan och runtkade knät, det gick svin bra och nu väntar jag på resultat. Efter sjukan gick vi och köpte glass, gotttttttt somfan vare. Första glassen iår. möms. Satt oss nere vid vattnet och satt där ett jävla bra tag. knäppte massa fina bilder! hoho 
Nu är jag hemma igen och funderar på vad man ska göra ikväll. . hmm..

haha måste bara berätta att idag när jag och tessan skulle gå från maten så började det pipa när vi gick ut från åléns. Så då kom personalen och så fick först hon gå ut en gång och då pep det inte, och sen fick jag gå och då pep det. hahah hur skämmit?? så fick jag stå där och packa upp alla mina grejjer ur väska...kul. Men så visade det sig att det bara var dator som gjorde så det pep. Fatta ej varför, det har den aldirg gjort förut.



dagens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0