söndag

Idag vaknade jag vid 2.. vart så less efersom det var så fint väder. menmen. Eftersom vi nästan inte har någon sol alls vid vårat hus ( det ligger i skuggan) och mamma hade brett ut sig på det ända soliga stället .Så tog jag med datorn och massa gotta till andra sidan vägen där vi också har tomt plus ett litet hus. Tog fram ett bord och en solstol på altan där och nu har jag suttit där ända tills solen gick i moln. Hur mysigt som helst, ska nog flytta in där till sommarn. Det finns nästan allting där. Ett litet kök, säng, bord&stolar, speglar och el. Dock inget rinnande vatten eller toalett men det är ju bara att springa över vägen och in i huset om det skulle behövas.

Nu ska försöka plugga lite. Om jag finner någon ork.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0