tjack*

Idag på skolan spelade jag och Linnéa schack.. hehe lite kul sådär och fan va vi kämpa. Tro hjärnan kokade sönder på mig. Jag tycker jag vann iaf för när hon va tvungen att dra hade hon ändast kungen kvar och jag hade 3 andra grejjer kvar också! plus att jag slog ut hennes drottning :))

Nu har jag jätte tråkigt på skolan, för jag måste nämligen sitta här till klockan 5....... för klockan 5 ska jag till naprapaten och kolla knät. Jag kan ju inte åka hem heller för då hinner jag bara komma hem innan jag ska vända och åka tillbaka till stan igen.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på .. jag hoppas tezn kommer tillbaka och göra mig sällskap, annars blir det väl att sitta och plugga. Det behövs ju det med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0