trött_tjej_92

Hoho
fyfan vilken jobbig dag. Gick upp tidigt tidigt imorse och har haft fullt upp hela dagen. Skola, gick massa på stan, väntat och varit hos en naprapat. Det gick super bra hos naprapaten och nu har jag fått massa övningar jag ska göra, får dock inte träna på ca 3 veckor.. Men det är bättre såhär för annars kommer mitt knä aldirg bli bra. Haha körde lite övningar idag och jag höll på att dö ja, jobbit..... och de där övningarna ska jag göra varje dag, he he he he.

Nu hade jag tänkt sova, ja klockan är knappt halv 10.. men ska kolla klart på andra avenyn också men hoppas på att sova innan 10, tro ni jag lyckas??
Det tro jag
trött
tjej  ..  vare

Nu berättade Hanna för mig att det blir stor party pågång framöver :D skojjsigt! gratis sprit, bubbelpool och grejjer.
blir nice de

men god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0