utgång

å vilken skön dag det har varit. Vaknade av att solen lyste.
gick upp och satt mig ute på altan och åt frukost. Sen gick jag ut och gick hur långt som helst. Varmt var det!
Nu har jag bara sprungit omkring här hemma och fixat med allt möjligt. Har iallafall duschat och sminkat mig nu. Ska snart fixa håre. för ikväll blir det utång. Har inte riktigt bestämmt mig vart jag ska än men det löser sig.( ska antingen till fagervik till Linnéa och Kim eller till Sofia. men det blir nog båda)  Ska ut imorgon också och då blir det fetfest. Johanna är nämligen hemma och då är det alltid fest :D
Men nu måste jag fixa håre så jag kan välja nå kläder nångång, och det är det svåraste. Hatar att välja kläder, det tar sån tid. Älskar när man köpt en ny klännning så man vet precis vad man ska ha på sig. Men nu har jag inte en blekaste.

ring ring ring om de är drag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0