utgång?

igår tog jag det bara lugnt här hemma. Ganska skönt att göra det för en gångs skull. Fast jag ville så gärna till stadhuset och se lorentz och m.zakarias men eftersom jag inte har åldern inne än så kunde jag inte göra det. Igår ville jag helst bara tända eld på alla krogar som finns för dom har 18 års gräns!
Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Funderar på att dra ut, men att ta det lugnt eftersom jag har match imorgon bitti. Jag orkar inte sitta hemma så därför blir det nog utgång fast nykter. hoho, sånt går ju också. Kanske blir så man sprätter någon bärs, men ändast för smakens skull!
Nu ska jag fixa håret. men har lite svårt att välja om jag ska ha lockigt eller platt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0