vart tog våren vägen?

imorse när jag vaknade vart jag så lycklig för solen lyste utanför mitt fönster. Det var nästan helt blått på himmlen. Man blir så mycket piggare när det är sånt väder. Men när jag kom hit till stan är det alldeles grått på himmlen. Jag som trodde det skulle bli en skön vårdag med mycket sol, men ikket. hata sverige ibland. Nu vill jag bara åka utomlands och bli litt brun. Det skulle inte sitta helt fel.

Har kommit på vad jag ska göra på min fotouppgift nu. hoho den kommer bli så bra!
sitter iallafall på mediaproduktionen nu, men kan inte göra så mycket eftersom jag inte kan knäppa bilderna här och nu.
Nu ska jag äta lunch med mina kära vänner. poss




-
vart är du tezN?


Kommentarer
Postat av: k

saknar dej gumman. ring mej puss

2009-04-06 @ 16:18:00
Postat av: Anonym

jag kommer imorgon sötgömma

2009-04-06 @ 23:43:31
URL: http://theressandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0