BRONS

jaha då var mittnorden slut då.
Matchen idag vann vi med 7-0 och därmed brons till oss!
jag gjorde 3 mål faktiskt, ett nickmål. wihoo!
Gjorde också så en tjej fick åka in skrikandes till sjukhuset med ambulans.. stackarn! Hon fick hjärnskakning och bröt nå revben. Men det var faktiskt inte meningen. Båda skulle försöka ta bollen så vi flög in i varann och sedan bara låg hon där och skrek. Så vi fick vänta i typ 40 minuer innan matchen kunnde fortsätta.
jaja hoppas det går bra för henne iaf!

Nu är jag helt jävla slut... vill bara ligga här hela livet ut, men nää har träning ikväll och match imorgon..
fan vetty. Tur att jag är så hård då! hehe
nu ska jag äta sen kolla på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0