farfar

Idag har världens bästa farfar varit här!
han bor på ålderdomshem och sitter i rullstol för han har nå fel på bena. Annars är han pigg som vanligt ( lite glömsk sådär ) han har suttit på de där hemmet nu i flera år och idag bestämmde vi oss för att ta upp han hit till bandsjön eftersom han har tillbringat nästan hela livet här, och gu va glad han var :D vart så lycklig när han fick komma hit, saknar han jätte mycket ! och det blir ju inte att man träffas så mycket eftersom han bor där han bor. han är nog världens bästa!

Efter att tillbringat några timmar med han då så kom Matilda och Erica och hämtade mig. vi gled runt lite, hämtade även linnea. Ja så mycket mer har jag inte gjort idag. Vi skulle åka och leta peddot i sörberge, han som går runt och blottar sig där nivet. haha fan va kul om man skulle stöta på han, fan va jag skulle skratta hahah. Men det är inte så lätt att stöta på han såå..
nä nu ska jag sova ja! på tiden att man kommer i säng i tid nån gång..

just de, GRATTIS TILL SALTAN SOM FYLLER 22 ÅR IDAG wiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0