för det regnar i timrå idaag

Idag var det en lång dag på skolan.. hehe eller hade bara 2 lektioner, men det känndes som att man satt där i en evighet. VILL HA LOV NU NU NU
var så jävla hungrig också så jag visste inte vart jag skulle ta vägen så vi drog en donk efter skolan  ♥ Ja och sen skulle det såklart börja ös regna, så jag och Linnea tog bussen till Linnéas mormor i gångviken. Där kom linneas mamma och hämtade oss och på vägen hem så hade det hänt värsta olyckan. Det var någon bil som hade kört av vägen.. hemskt.

aja nu är jag hemma iaf, skit trött vill helst bara dö.... nä men sova iaf.
LEDIG IMORRON <3<3<333<3<333<3<3
så får se vad som händer ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0