första dagen- avklarad

Nu är jag hemma. Var först på skolan i en halvtimme och typ träffa klassen? Lite roligt ändå att vara tillbaka på något vis. Så man inte sitter hemma och dör ut hela dagarna. Men såhär lär det vara i någon vecka sen vill man ju bara dö igen och ha sommarlov på en gång.
Efter den korta stunden på skolan drog jag Linnea och Julia och käkade på sabban, Fan va man ha saknat!! Har saknat Julia med, har nästan inte träffat henne på hela sommaren :o Även Tessan va det roligt att träffa igen. Efter att ha fetat oss litt så drog vi och handlade lite saker. Jag handlade en svin fin kofta, ett par skor ( 50:- !!! ) haha och en almenacka, Eller en kalenderbok.





ikväll blir det mys med linnea eller något liknande.
Ska på skolan imorron i 20 min bara och fixa mitt schema... nödvändigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0