första dagen i sthlm

jaha då klev man upp efter 2 timmars sömn för att åka till stan för att ta tåget till sthlm. Hela vägen dit försökte vi få tag på någon stans att sova. Vi ringde ALLA vandrarhem i hela sthlm tror jag, sedan blev de till att ringa litt hotel. Men nä titt på fan när vi nästan precis var framme fick vi ett sms från sofi wassman: Ni får bo hos mig :). Det är en gamal fotbollskåmpiz till mig och bella som har flyttat hit.

Väl framme i sthlm så gick vi och åt på åhléns, sedan vart det litt shopping. Men vi var så jävla trötta allihopa så vi satt oss ner efter några timmar på stan och väntade på att sofi skulle sluta jobba. Vid 4 tiden slutade hon och då drog vi oss mot fridhemsplan. Skit fin läga!!!!! önska jag hade.... näää men man ska bo i timrå hela livet tydligen. aja. Sen vart det en tripp mot taco bar och åt en jävla massa mat. Fyfan, mätt vart ja!
Ja och sen drog vi på bio och såg brüno.... Ha Ha Ha säger jag bara.. Värdelös film, typ rolig i 10 minuter sen ba spårade den ut typ. hehheehe kanske var vi för trötta för att fatta det roliga?
Nu är vi hemma igen och ska nog sova. orkar knappt hålla ögonen öppna längre.
Hörs imorron
possposs

Kommentarer
Postat av: Anonym

posspossgomman

2009-08-17 @ 23:41:18
Postat av: Anonym

jag tror du är för blond för att fatta det roliga...

2009-08-18 @ 14:22:50
Postat av: Anonym

Men durå du är för dum för o fatta de roliga

2009-08-20 @ 12:19:32
Postat av: amandyy

tötisbellsa da

2009-08-20 @ 22:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0