haft fullt upp

hejåhej
dålig upptatering ser ja.. men har haft fullt upp idag faktiskt!
Först tog jag och linnea moppen ner till timrå för jag skulle till tandläkaren. Mötte upp fia där och sen väntade dom på att jag skulle bli klar. Allt gick bra där, inga hål. Skönt de! har faktiskt aldirg haft det heller så. Sedan drog vi på konsum och köpte dricka och sen satt vi oss ute i solen. Skiiit varm vare, höll på att dö för jag hade jätte mycket kläder på mig.. trodde alltså det va vinter och hade satt på mig dunjackan... nä så illa vare inte, den hade jag lämnat hemma.
Vid 6 tiden drog jag till bergeforsen för jag skulle spela match med div 4. Är ju avstängd från div 3 en match så då fick jag spela där istället. Det gick inte så bra för oss, vi förlorade.. men jag gjorde ett mål iaf så det va ju lite bra. hehe
När jag kom hem gjorde mamma massa fika sedan satt vi oss och kollade på film. lite mysigt sådär..
nää nu ska jag sova tror jag! vill komma upp i tid imororn för jag måste på banken och fixa litt saker.
natti

---
här kommer lite bilder från helgen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0