hejhej

Jahapp, idag var man först på skolan i ca tio minuter och fixade med schemat! ja jag vet inte riktigt än hur det kommer va men det löser sig nog :) ska iallafall läsa engelska med 1orna. .  he he
Sedan mötte jag upp Jullan och Tessan på stan, vi gick och köpte kinamat sen satt vi oss i nån park och käkade där. Skitmys! Ja sen mötte jag upp Bella och companyyy, cillade litt sen körde bella hem mig. Då for jag till lucksta och spelade match. Snyggaste målet evvver gjorde jag iallafall! haha tyckte jag iaf, eftersom det va på en frispark, och jag brukar inte skjuta frisparkar men nu gjorde jag det och så satt jag den mitt i kryssset?? hoho. ahh men vi förlorade med 2-1 :((

Nu ligger jag här och är skit trött och väntar på att Linnéa ska skicka massa fula bilder från helgen. Ha Ha Ha inte OK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0