hemma

Nu är jag hemma från sthlm och är jävligt irriterad. .  fan, så kommer man hem så blir de som de blir och jag vill ju bara griiina. .  he he he.
aja skitsamma.
Har haft det skit skojj i sthlm iaf. Ville ju så gärna träffa på dom där blonderade fjortisblogg brudarna eftersom vi bodde på samma ställa som dom håller hus men, inte då. . skulle vara lite roligt och se hur dom ser ut i verkligheten. haha

aja, vi var på grönan i tisdags iaf. Det va litt roligt sådär, synd att jag inte åker så mycket men jag åkte iallafall insane och frittfall :o hahaha. jag? frittfall??? Tog några timmar för Bella och Lt att få med mig, men sen ba åkte jag?  fyfan jag trodde jag skulle svimma på vägen upp. men jag överlevde. Likaså innan jag skulle åka insane, skakade och höll på att börja grina. men jag överlevde :) Ska nog hålla mig till Lustigahuset och krockbilarna! det är ju faktiskt mina favoriter. Efter grönan vart det såklart en lyxschake på max. Tog dock litt tid att hitta till en max eftersom sthlm består bara av mc donalds. . 

ahhh
och sen i onsdags var vi på stan heeela dagen och shoppade och hade oss. Handlade en hel del faktiskt. typ... två klänningar, ett par jeanstihgs, två linnen, skärp, och två tröjjor :) och lite småshiit. det mesta pengarna gick åt till var mat. .  he he. kungde.

och idag vart det hemgång. trodde vi skulle missa bussen hem eftersom vi inte var ute i så bra tid. men vi hann precis.
 jaja
Har haft det skitskojj iaf, tack för en rolig sista vecka innan lovet tar slut flickor

har en jävla massa bilder, men dom lägger jag in sen. orkar inte leta sladden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0